ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK
1. Mit kell tennem, ha szeretném a TAVNYOMTATAS.HU szolgáltatást megrendelni?
- A szolgáltatás megrendeléséhez írjon elektronikus levelet az ajanlatkeres(kukac)w3app.hu email címre, vagy hívja a +36 20 93 43 678 - as telefonszámot, és mi rövidesen keresni fogjuk.
2. Miért hasznos számomra a szolgáltatás megrendelése?
- Szolgáltatásunk használata során emailben, távnyomtatási direkt link segítségével, számláit azonnal, papír alapon és nem E-SZÁMLAKÉNT juttatja el üzleti partnereihez, a számla küldés teljes folyamatát nyomon tudja kísérni egészen a számla átvételéig, azaz papír alapú nyomtatásáig.
3. Tudom én is használni a szolgáltatást, amennyiben saját, megszokott számlázó programunk nem tudja helyesen, távnyomtatással (emailben távnyomtatási direkt link küldésével) papír alapú számlaként továbbítani számláim üzleti partnereimhez?
- Szolgáltatásunk illeszkedik minden számlázó programhoz, akár legyen felhő alapú, vagy asztali megoldás. Így nem kell megszokott számlázó programját lecserélni, és mégis, korszerű technológiával tudja számláit elküldeni.
4. A szolgáltatásnak van havi előfizetési díja?
Szolgáltatásunk csak szerződés megkötése után, havi előfizetési díj nélkül használható, elküldött számlánként, dokumentumonként forgalmi díjat számolunk fel, ami a mindenkori postai díjszabású normál postai küldemény (50g-os levélboríték) bruttó áránál is kevesebbe kerül.
5. A szolgáltatással üzleti partnereimhez eljuttatott papír alapú számla E-SZÁMLA jellegű?
Nem, felhő alapú szolgáltatásunkkal eljuttatott papír alapú számlája emailben elküldött direkt nyomtatási link segítségével kizárólag csak papír alapon nyomtatható, ezáltal megfelel a NAV távnyomtatott számlákra vonatkozó előírásainak.
6. Helyes - e és ez jó nekem, ha a jelenlegi számlázó programom email mellékletben, pdf formátumban, papír alapú számlaként kibocsájtottan juttatja el számláimat üzleti partnereimhez?
- Nem minősül távnyomtatásnak az olyan megoldás, amikor a számlakibocsátó e-mailben megküld egy PDF-dokumentumot azzal, hogy a vevő nyomtassa ki és papíralapon őrizze meg azt.
Az elektronikus számla alkalmazásának feltétele a NAV állásfoglalása szerint a számlabefogadó beleegyezése, ami nemcsak formális lehet, hanem megvalósulhat például a kapott számlán szereplő ellenérték kifizetésével, hallgatólagos beleegyezés révén is. Amennyiben tehát a felek papíralapú számlázásban állapodnak meg azzal, hogy a számlát előzetesen, tájékoztatás céljából elektronikusan is megküldik, akkor a papíralapú bizonylat tölti be a számla szerepét, ezért Önnek, mint számla kibocsátónak, papír alapú számlaként, postai levélküldeményként, a számlát el kell juttatnia üzleti partneréhez, ennek hiányában E-SZÁMLA besorolású lesz számlája mind Önnek, mind pedig üzleti partnerének.
A papír alapon kiállított, és PDF formában emailben elküldött számla elektronikus számlának minősül, nyilvántartása mind a kibocsátó, mind pedig a befogadó részéről körülményes, ezért szükségszerűvé vált egy olyan megoldás, ahol emailben kap üzleti partnere értesítést a számla elkészültéről, és távnyomtatás formájában, kizárólag nyomtatóra, távnyomtatási link elküldésével, és kizárólag csak PAPÍR alapon tudja azt kinyomtatni.
ÉS EZ A MEGOLDÁS ÖNNEK a TAVNYOMTATAS.HU szolgáltatásunk.
Make a site - Go now